museologist: Online κρατήσεις

Τετάρτη, Νοεμβρίου 25, 2009

Online κρατήσεις

Συνήθως βγάζω τα αεροπορικά μου εισιτήρια είτε στο expedia.co.uk είτε στο cheapflights.co.uk. Πιο σπάνια στο lastminute.com και ακόμα πιο σπάνια από τα sites των αεροπορικών εταιρειών.

Σήμερα αγόρασα ένα αεροπορικό από το airtickets.gr, πρώτη φορά. Ήταν πιο φτηνό και είχε μια πτήση που δεν την έβρισκα αλλού. Πολύ ικανοποιημένος σε αυτό τον τομέα. Εκεί που νομίζω η airtickets χρειάζεται να κάνει αλλαγές είναι στη διαδικασία online κρατήσεων και χρέωσης μέσω πιστωτικής. Παρακάτω η εμπειρία μου:

1. Η airtickets.gr δέχεται μόνο δύο πιστωτικές κάρτες - γιατί μόνο δύο; Και γιατί δεν δέχονται τη χρεωστική της Μaestro;

2. Μόλις έκανα την κράτηση, μου έστειλαν μήνυμα επιβεβαίωσης της κράτησης στο κινητό. Καλό, αλλά δεν το ζήτησα (τουλάχιστον δεν θυμάμαι στην online φόρμα να αναφέρεται ότι θα μου έστελναν μήνυμα). Επίσης, δεν ξέρω αν έχω χρεωθεί για το μήνυμα. Θα το δω στον επόμενο λογαριασμό.

3. Μου τηλεφώνησαν από την airtickets και με ρώτησαν αν η κάρτα μου έχει εκδοθεί από τράπεζα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό και μου ζήτησαν να συμπληρώσω μια ακόμα φόρμα που θα μου έστελναν μέσω e-mail και να τη στείλω με e-mail εντός της ημέρας (!). Όταν ρώτησα γιατί θα πρέπει να συμπληρώσω αυτή τη φόρμα, αφού έχω κάνει ήδη την κράτηση, η οποία έχει επιβεβαιωθεί, μου απάντησαν ότι αυτή η φόρμα είναι 'αποδοχής χρέωσης', ενώ η άλλη ήταν για την κράτηση. Γιατί δεν έχουν μια φόρμα online και για τα δύο;

4. Αφού έκανα την κράτηση, το e-mail της επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία έφτασε μετά από μια ώρα. Εδώ ίσως να φταίει και το δικό μου e-mail, δεν ξέρω. Επίσης έφτασε και το e-mail όπου έπρεπε να κάνω 'αποδοχή της χρέωσης'. Επίσης, οι ώρες αποστολής των e-mails ήταν δύο ώρες πίσω από την ώρα που έκανα την κράτηση - τι είν'τούτο πάλι;

5. Συμπλήρωσα τη φόρμα (δηλαδή μια παράγραφο με κάτι κενά) ότι αποδέχομαι τη χρέωση και κάτι άλλα στοιχεία και την έστειλα στο e-mail μου υποδείχθηκε (όχι το γενικό της εταιρείας, αλλά το e-mail μιας κυρίας). Στο e-mail ζητούσαν επίσης να τους τηλεφωνήσω για να επιβεβαιώσω ότι το έλαβαν - γιατί δεν κάνουν ένα αυτόματο reply ότι το έχουν λάβει ή ακόμα και να μου απαντήσουν αυτοί ηλεκτρονικώς;

6. Τηλεφώνησα - ανέφερα όλη την ιστορία - έκανα κράτηση, μου ζητήσατε να στείλω τη φόρμα, την έστειλα, μου ζητήσατε να σας τηλεφωνήσω αν την πήρατε, την πήρατε; - "μισό λεπτό να σας συνδέσω με τον υπεύθυνο", με συνδέουν, ξαναλέω το παραμύθι. Απάντηση: σε ποιον στείλατε το e-mail; Στην κ. τάδε. Η κ. τάδε έχει φύγει, δεν μπορώ να μπω στο e-mail της, πάρτε αύριο να μιλήσετε μαζί της...! - Ερώτηση: καλά, γιατί δεν βάζουν ένα γενικό e-mail, ώστε να έχουν περισσότεροι πρόβαση σ'αυτό; Και γιατί θα πρέπει να χρεωθώ για ακόμα ένα τηλέφωνο;

Και εν τέλει, τι σόι online κράτηση είναι αυτή με 4 e-mails πέρα δώθε και 3 τρία τηλέφωνα...;

---
α, και να μην το ξεχάσω - έκανα 'τικ' στο δεν θέλω e-mails με ενημερωτικά, προσφορές και γενικά όλα τα junk που στέλνουν. Το junk έφτασε πιο γρήγορα από την κράτηση...

11 Comments:

At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 4:29:00 μ.μ., Blogger in antis said...

Κλασικές ελληνικούρες. Το ότι δεν έχει κάποιο link σε βοήθεια, σε οδηγό επεξήγησης της διαδικασίας, έπρεπε να σε βάλει σε σκέψεις. Μάλλον το «ΕΥΚΟΛΑ – ΓΡΗΓΟΡΑ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ» που έχουν κοτσάρει στην αρχική τους, το αντιλαμβάνονται διαφορετικά.

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 4:49:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Πήγα μετά στο link που λέει "Έκδοση Εισιτηρίων", όπου λένε "Στην συνέχεια ερχόμαστε σε επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά) για την οριστική επιβεβαίωση καθώς και για την έκδοση του εισιτηρίου". Θα έπρεπε να λένε "τηλεφωνικά ΚΑΙ ηλεκτρονικά", αφού και τηλεφωνούν και στέλνουν e-mail - αυτό θα πει εξυπηρέτηση πελατών! Σε λίγο θα μού 'ρθουν και από το σπίτι! Τώρα γιατί κάτι που έχει ήδη επιβεβαιωθεί χρειάζεται και επιπλέον "οριστική" επιβεβαίωση, ντεν καταλαβαίνει...

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 5:50:00 μ.μ., Blogger in antis said...

Ούτε εγώ. Εσύ όμως να έχεις έτοιμο κανένα φοντανάκι, ποτέ δεν ξέρεις...

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 6:00:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Λες;! Κοίτα να δεις που θα με βάζουν να αγοράζω και γλυκά του κουταλιού για ταρτάρισμα...Αν είναι πάντως να μου κάνει παράδοση-παραλαβή του εισιτηρίου καμιά αεροσυνοδός 90-60-90, και φοντανάκι να πάρω και συκαλάκι να πάρω και τρίγωνα Πανοράματος να πάρω! Μην μας περάσουν και για αγενείς!

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 6:21:00 μ.μ., Blogger in antis said...

Ας έρθει αυτή και το μόνο που χρειάζεσαι είναι να ακούγεται Barry White στα ηχεία…


ΥΓ: «και τρίγωνα Πανοράματος να πάρω». Μαχαιριά…στο στομάχι…στην καρδιά...στο μυαλό...

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 6:34:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Δηλαδή πρέπει να πάρω ΚΑΙ ηχεία! Τελικά αυτό το εισιτήριο θα μου βγει πιο ακριβό από ό,τι περίμενα...αυτό είναι που λένε "κρυφές χρεώσεις";

Πόσο την καταλαβαίνω αυτή τη μαχαιριά...

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 6:52:00 μ.μ., Blogger in antis said...

Ναι αλλά με «υψηλές αποδόσεις», και δε εννoώ miles & bonus…:)

Διαφορετικά, ας ματώσεις και λίγο οικονομικά. Αν φέρει και κανένα πακέτο από του Ελενίδη χαλάλι…

Edit: Βγήκα πολύ off topic, συγγνώμη, έξυσες πληγές…

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 7:02:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Συγνώμη που θα ξύσω περισσότερο την πληγή...προχτές πήρα 4...ναι, καλά κατάλαβες, 4 τρίγωνα Ελενίδη (και από τα μεγάλα φυσικά!)...

Αν φέρει πακέτο από τον Ελενίδη, κρατώ το πακέτο και τη στέλνω και για μιλφέιγ από το Plaisir...

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 8:33:00 μ.μ., Blogger in antis said...

Ποιο site με φτηνές πτήσεις προς πατρίδα προτείνεις; Χωρίς όμως περιττές διαδικασίες, γιατί ίσα που προλαβαίνω και τον Τερκενλή ανοιχτό.

ΥΓ: Έμεινε τουλάχιστον τίποτα από τα 4 για να κεράσεις-ξεγελάσεις κι εμάς;…


Είσαι ο δήμιος αυτής της νύχτας…

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 8:45:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Άυτές που ανέφερα και στο post - σε σειρά προτίμησης:

expedia.co.uk (όπου συνήθως βρίσκω τα πιο φτηνά εισιτήρια για πτήσεις από εξωτερικό)

cheapflights.co.uk (για πτήσεις από Αγγλία - για πτήσεις από αλλού, π.χ. Γερμανία cheapflug.de/suche-nach-datum/)

lastminute.com

Τα τέσσερα δεν κράτησαν ούτε 12 ώρες...λυπάμαι...όχι πολύ βέβαια καθώς αυτές οι απολαύσεις δεν μοιράζονται εύκολα...:-)

...πάλι καλά που η κουκούλα αποποινικοποιήθηκε πριν λίγο καιρό!

 
At Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009 9:00:00 μ.μ., Blogger in antis said...

Κάπου διάβασα και για το airtickets.gr. Τι λες; :)

Άσε δεν προλαβαίνω.Θα ξεγελαστώ με μια...Nutella...για σήμερα...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home