Συνήθως βγάζω τα αεροπορικά μου εισιτήρια είτε στο expedia.co.uk είτε στο cheapflights.co.uk. Πιο σπάνια στο lastminute.com και ακόμα πιο σπάνια από τα sites των αεροπορικών εταιρειών.
Σήμερα αγόρασα ένα αεροπορικό από το airtickets.gr, πρώτη φορά. Ήταν πιο φτηνό και είχε μια πτήση που δεν την έβρισκα αλλού. Πολύ ικανοποιημένος σε αυτό τον τομέα. Εκεί που νομίζω η airtickets χρειάζεται να κάνει αλλαγές είναι στη διαδικασία online κρατήσεων και χρέωσης μέσω πιστωτικής. Παρακάτω η εμπειρία μου:
1. Η airtickets.gr δέχεται μόνο δύο πιστωτικές κάρτες - γιατί μόνο δύο; Και γιατί δεν δέχονται τη χρεωστική της Μaestro;
2. Μόλις έκανα την κράτηση, μου έστειλαν μήνυμα επιβεβαίωσης της κράτησης στο κινητό. Καλό, αλλά δεν το ζήτησα (τουλάχιστον δεν θυμάμαι στην online φόρμα να αναφέρεται ότι θα μου έστελναν μήνυμα). Επίσης, δεν ξέρω αν έχω χρεωθεί για το μήνυμα. Θα το δω στον επόμενο λογαριασμό.
3. Μου τηλεφώνησαν από την airtickets και με ρώτησαν αν η κάρτα μου έχει εκδοθεί από τράπεζα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό και μου ζήτησαν να συμπληρώσω μια ακόμα φόρμα που θα μου έστελναν μέσω e-mail και να τη στείλω με e-mail εντός της ημέρας (!). Όταν ρώτησα γιατί θα πρέπει να συμπληρώσω αυτή τη φόρμα, αφού έχω κάνει ήδη την κράτηση, η οποία έχει επιβεβαιωθεί, μου απάντησαν ότι αυτή η φόρμα είναι 'αποδοχής χρέωσης', ενώ η άλλη ήταν για την κράτηση. Γιατί δεν έχουν μια φόρμα online και για τα δύο;
4. Αφού έκανα την κράτηση, το e-mail της επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία έφτασε μετά από μια ώρα. Εδώ ίσως να φταίει και το δικό μου e-mail, δεν ξέρω. Επίσης έφτασε και το e-mail όπου έπρεπε να κάνω 'αποδοχή της χρέωσης'. Επίσης, οι ώρες αποστολής των e-mails ήταν δύο ώρες πίσω από την ώρα που έκανα την κράτηση - τι είν'τούτο πάλι;
5. Συμπλήρωσα τη φόρμα (δηλαδή μια παράγραφο με κάτι κενά) ότι αποδέχομαι τη χρέωση και κάτι άλλα στοιχεία και την έστειλα στο e-mail μου υποδείχθηκε (όχι το γενικό της εταιρείας, αλλά το e-mail μιας κυρίας). Στο e-mail ζητούσαν επίσης να τους τηλεφωνήσω για να επιβεβαιώσω ότι το έλαβαν - γιατί δεν κάνουν ένα αυτόματο reply ότι το έχουν λάβει ή ακόμα και να μου απαντήσουν αυτοί ηλεκτρονικώς;
6. Τηλεφώνησα - ανέφερα όλη την ιστορία - έκανα κράτηση, μου ζητήσατε να στείλω τη φόρμα, την έστειλα, μου ζητήσατε να σας τηλεφωνήσω αν την πήρατε, την πήρατε; - "μισό λεπτό να σας συνδέσω με τον υπεύθυνο", με συνδέουν, ξαναλέω το παραμύθι. Απάντηση: σε ποιον στείλατε το e-mail; Στην κ. τάδε. Η κ. τάδε έχει φύγει, δεν μπορώ να μπω στο e-mail της, πάρτε αύριο να μιλήσετε μαζί της...! - Ερώτηση: καλά, γιατί δεν βάζουν ένα γενικό e-mail, ώστε να έχουν περισσότεροι πρόβαση σ'αυτό; Και γιατί θα πρέπει να χρεωθώ για ακόμα ένα τηλέφωνο;
Και εν τέλει, τι σόι online κράτηση είναι αυτή με 4 e-mails πέρα δώθε και 3 τρία τηλέφωνα...;
---
α, και να μην το ξεχάσω - έκανα 'τικ' στο δεν θέλω e-mails με ενημερωτικά, προσφορές και γενικά όλα τα junk που στέλνουν. Το junk έφτασε πιο γρήγορα από την κράτηση...