museologist: Υποδηματικό δίλημμα

Πέμπτη, Ιουλίου 16, 2009

Υποδηματικό δίλημμα

Σπάνια ασχολούμαι με παπούτσια. Αυτό είναι χόμπυ (ή κατ' άλλους...εμμονή) της συντρόφου.

Αλλά τον τελευταίο καιρό με βρίσκω να ψάχνω για παπούτσια online. Περισσότερο displacement activity, παρά επιθυμία/ανάγκη για ένα νέο ζευγάρι. Στη διαδικτυακή έρευνα αγοράς μου βρήκα αυτά τα δύο (ακριβά) ζευγάρια στο Dune, τα οποία και θα ψάξω και στο offline κατάστημα. Ποιο θα διαλέγατε από τα δύο;

Αυτό (Kondo) ή αυτό (Swift);

Τα άλλα δύο που μου άρεσαν και είναι πιο πιθανό τελικά να πάρω είναι τα: Powell και Malcolm

Τι διλήμματα έχει ο άνθρωπος θα μου πείτε...

10 Comments:

At Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009 1:12:00 π.μ., Blogger alice said...

Ψηφίζω Swift! Iδιαίτερο και φρέσκο ;)

 
At Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009 8:37:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Ναι, και εμένα μου αρέσει περισσότερο νομίζω.

 
At Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009 8:40:00 μ.μ., Blogger alice said...

Perfect! Αντε και κοστούμι γάμου, εγώ να διαλέξω! :)

 
At Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009 8:42:00 μ.μ., Blogger museologist said...

χαχαχαχα, εννοείς κουστούμι με αυτά τα παπούτσια;!

 
At Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009 8:54:00 μ.μ., Blogger alice said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

 
At Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009 8:55:00 μ.μ., Blogger alice said...

αν είσαι ήδη παντρεμένος, συμβιβάζομαι με ένα απλό κοστούμι! Αλλιώς, το γαμπριάτικο είναι ο επόμενος στόχος, πρόσεχε.. άντε, καιρός να παίρνουμε σειρά εμείς τα νιάτα :pP

 
At Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009 9:56:00 μ.μ., Blogger museologist said...

:-) speaking of which, I am now watching 'My Big Fat Greek Wedding'...!

 
At Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009 9:59:00 μ.μ., Blogger alice said...

Τέτοια βλέπουν εδώ οι άγγλοι και με ρωτάνε μετά πόσο μεγάλο είναι το σόι μου και τι σχέσεις έχω με αυτό.. Φοβούνται τα άτιμα! :) Enjoy

 
At Δευτέρα, Ιουλίου 27, 2009 11:24:00 μ.μ., Blogger antikeimena said...

Αν και μου είναι δύσκολο να ξεφύγω από την αισθητική των camper, από τα υπάρχοντα προτείνω Swift. Υποσχέσου μας μόνο ότι θα αποφύγεις τα Powell και Malcolm...

Στην πρώτη περίπτωση θα είσαι σαν Βρετανός τουρίστας στην Ακρόπολη (για να μη ξεχνάμε και τη θεματική του blog) και στη δεύτερη σαν... Καλημέρης, Θανάσης Καλημέρης!

Σε κάθε περίπτωση, βεβαιώσου ότι η παπουτσοθήκη της συντρόφου έχει μία τουλάχιστον από τις 50 θέσεις ελεύθερη. Σίγουρα πάντως θα εκτιμήσει την επιρροή της.. lol

 
At Τετάρτη, Ιουλίου 29, 2009 9:54:00 μ.μ., Blogger museologist said...

:-)))))) Λες να έχω αγγλοποιηθεί τελείως;! Καθόλου απίθανο...

Η παπουτσοθήκη είναι τίγκα στο σανδάλι και στο τακούνι. Δεν χωρά ούτε έξτρα κορδόνι μέσα. Άσε που έχω αρχίσει να πιστεύω ότι πιάσαμε τριψήφιο νούμερο...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home