museologist: Νύχτα στο μουσείο

Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006

Νύχτα στο μουσείο



Πόσο θα ήθελα να πάω με την παρέα μου σε ένα πυτζάμα πάρτυ σε ένα μουσείο!!! Πότε θα ξεφύγουμε από τη λογική της "επίσκεψης", για να χαρούμε επιτέλους τα μουσεία μας; Δεν θέλω να "επισκέπτομαι" μουσεία, θέλω να είναι το στέκι μου για να πιω καφέ με τους κολλητούς, να έχω dinner με την καλή μου, να ψωνίζω τα δώρα μου...

...να πηγαίνω στις 3 το πρωί όταν έχω αϋπνίες να μου κάνουν παρέα τα αγάλματα, να τα ξέρω με τα μικρά τους ονόματα και όχι με τα επίθετά τους, να μου λένε τις ιστορίες τους και εγώ τις δικές μου, να τους λέω "πώς έχετε ασπρίσει έτσι βρε κορίτσια" και να μου απαντούνε "αχ, και να έβλεπες πόσο ωραία ήμασταν βαμμένες παλιά, στην τρίχα" και όταν βαρεθώ το κουτσομπολιό της μιας για την άλλη "κοίτα μωρέ την Κόρη απέναντι τι ντεμοντέ είναι ντυμένη, πω, πω αίσχος, μωρή χαζοχαρούμενο με το μισό (αρχαϊκό) χαμόγελο αυτές τις τρίχινες νυχτικιές τις φορούσαν τον προηγούμενο αιώνα!!!", να πηγαίνω στην αίθουσα με τα εικονογραφημένα βαζάκια, να τα ακουμπώ στην άκρη τους και να πετάγονται σαν τζίνι ο κεραμέας τους και ο ζωγράφος τους και να μου ξεδιπλώνουν το μύθο τους "που λες παλληκάρι, μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας τύπος που τον λέγαν Αχιλλέα, νά τος εδώ κάτω από το χερούλι της κούπας..."

...και όταν πια ξημερώσει και κουραστώ να πάω για αχνιστό, μυρωδάτο καφέ στο καφενείο του μουσείου, και να μου λέει ο καφετζής, "πάλι με τις κορούδες ξημερώθηκες; παρέα μωρέ θέλουν και αυτές, αλλά σου παίρνουν τα αυτιά με τις ιστορίες τους και τις κατινιές τους..."

13 Comments:

At Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006 4:37:00 μ.μ., Blogger enteka said...

πωπω, κι εγώ θα ήθελα..
:)

 
At Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006 4:55:00 μ.μ., Blogger museologist said...

ζηλιάρη :-)

...Καλά, εντάξει, θα σου φυλάξω χώρο για τον υπνόσακο.

 
At Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006 8:54:00 μ.μ., Blogger raffinata said...

χωρίς παρέα θα ήταν ακόμα καλύτερες οι βραδυνές κουβεντούλες με τα αγάλματα :))

 
At Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006 10:49:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Raffinata, τις καλύτερες!

Άσχετο: έχω ένα ανεκπλήρωτο παιδικό όνειρο: να παίξω κρυφτό σε ένα μουσείο...κατά προτίμηση σε ένα μεγάλο (Λούβρο, Βρετανικό) που έχει πολλές κρυψώνες..."πίσω από τη μούμια, σε είδα!!!"

 
At Τρίτη, Ιουνίου 20, 2006 1:25:00 π.μ., Blogger xryc agripnia said...

Yπεροχο ποστ....
soundtrack:"o κηπος με τ'αγαλματα."

 
At Τρίτη, Ιουνίου 20, 2006 1:48:00 π.μ., Blogger museologist said...

Σ'ευχαριστώ archive! Τι ντροπή, είμαι και με τις πυτζάμες, δεν περίμενα κόσμο...

Όλη μέρα χτες έψαχνα τη μουσική του κήπου με τα αγάλματα, ή έστω μια φωτογραφία, άνω κάτω έκανα το google, αλλά τίποτα...Τι αναμνήσεις Θεέ μου...τι κλάμα στο τέλος...

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 1:40:00 π.μ., Blogger xryc agripnia said...

Την εχω τη μουσικη αλλα σε βινυλιο και οχι μαζι μου,αλλιως θα την ανεβαζα.Ισως καποια στιγμη,το χειμωνα.

Το κλαμα δεν το συζηταω.Και τι δεν θα εδινα να το ξαναδω.Οπως και το θυσαυρο της Βαγιας,Το καπλανι της βιτρινας.
Φφφφφ....τα θυμηθηκα παλι και στεναχωριεμαι ρε γαμωτο.

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 1:49:00 π.μ., Blogger museologist said...

Archive μ'έχεις στείλει τελείως!!! Σε ποια παράλληλα σύμπαντα ζούμε; Και το θησαυρό της Βαγίας τον σκεφτόμουνα χτες (με αφορμή τον κήπο με τα αγάλματα). Πω, πω, με συγκίνησες...

Αν μου πεις δε ότι σου ήρθε στο μυαλό και η Φρουτοπία...

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 1:58:00 π.μ., Blogger xryc agripnia said...

Tη φρουτοπια την εδειχνε περσι το καλοκαιρι η Ετ και την εχω προσφατη.
Αλλα γενικως μου λειπουν πολλα απο εκεινη την εποχη.

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 5:12:00 π.μ., Blogger NinaC said...

Αν ήμουν Υπουργός Πολιτισμού, ή έστω Διευθύντρια του Αρχαιολογικού Μουσείου, αυτό το κείμενο θα ήταν αντί χαιρετισμού στον επίσημο κατάλογο του Μουσείου.

Μικρέ, ζωγράφισες!!!

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 11:37:00 π.μ., Blogger museologist said...

Κούκλα μου, σ'ευχαριστώ!...Αν και αν εσύ ήσουν Υπουργός Πολιτισμού ή Διευθύντρια μουσείου, δεν θα χρειαζόμασταν καταλόγους...,μόνο την Περσεφόνη ;-)

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 11:03:00 μ.μ., Blogger Melina's Art said...

Οχ Παναγιά μου! Μια Περσεφόνη σε μουσείο!! :p

Πολύ καλησπέρα σας! Ήρθα να σας αφήσω ένα κουρκουμπινάκι, έτσι, ως ανταπόδωση :)

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006 12:14:00 π.μ., Blogger museologist said...

Κουρκουμπίνι, για να κάνεις βόλτες σημαίνει ότι έγινες καλά. Άντε, σιδερένια.

Ευχαριστώ για το κουρκουμπίνι, θα το βάλω μαζί με τα άλλα που βούτηξα από το σπίτι σου.

Ναι, μακάρι να τα σπάσει όλα η Περσεφόνη, μπας και χτίσουμε πιο children-friendly μουσεία...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home