museologist: Πονόδοντος

Δευτέρα, Ιουνίου 12, 2006

Πονόδοντος

Ξύπνησα με το αριστερό μου μάγουλο τυμπανιασμένο και έναν πονόδοντο απίστευτο. Έχω πλακώσει τα ibuprofen, σαν καραμέλες τα παίρνω, αλλά τίποτα. Το μεσημέρι θα πάω σε κομπογιαννίτη γιατρό να μου κάνει το ούλο σφαχτάρι. Από τον πόνο χτες, στο τσακ ήμουνα να αρπάξω χασαπομάχαιρο και να το μπήξω βαθιά στο ούλο να βγάλω όλη τη σαβούρα που έχει μαζέψει...αλλά βαριόμουνα μετά να καθαρίζω τα αίματα, οπότε το άφησα...

Σήμερα παίζει η τέταρτη πατρίδα μου στο World Cup, η Ιταλία (ως γνωστόν η πρώτη είναι ..., η δεύτερη ... (σιγά μην σας τις πω), και η τρίτη οι χαμένες πατρίδες διαχρονικά). Εδώ που μένω τώρα δεν το θεωρώ πατρίδα, γιατί το τρώω ακόμη στη μάπα...

Αυτά προς το παρόν...πάω να κουτουλήσω δήθεν τάχα μου τυχαία στον τοίχο με το αριστερό μάγουλο προτεταμένο να ξεθυμάνω το πρησμένο ούλο...

3 Comments:

At Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006 2:05:00 π.μ., Blogger NinaC said...

Περαστικούλια!

:)

 
At Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006 2:30:00 π.μ., Blogger museologist said...

Σ'ευχαριστώ composition doll!!! Πω, πω, τώρα νιώθω πολύ αμήχανα που μου έγραψες...νιώθω σαν να έχω πάει σε δημόσια εμφάνιση της Angelina Jolie για να τη δω και καθώς είμαι στριμωγμένος στον κόσμο, να τη βλέπω να περπατάει στο κόκκινο χαλί, να σταματά, να γυρνά προς το μέρος μου, να με πλησιάζει και να μου δίνει αυτόγραφο...

 
At Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006 1:46:00 μ.μ., Blogger NinaC said...

Χαχαχαχαχαχαχαχα

Με έχουν αποκαλέσει πολλά πράγματα, αλλά Angelina Jolie ποτέ!

χαχαχαχαχαχαχαχα

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home