museologist: Πονόδοντος ΙΙ

Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Πονόδοντος ΙΙ



Συνεχίζω περί οδόντων, γιατί από τον πόνο δεν μπορώ να σκεφτώ και τίποτα άλλο...

previously in tootache:
πριν μήνες είχα ένα προσωρινό σφράγισμα που ήταν να κρατήσει 5 εβδομάδες και κράτησε 9 μήνες (τόσο προσωρινό). Τα Χριστούγεννα που κατέβηκα στην πρώτη πατρίδα, πήγα για γενική επισκευή, αλλά το συγκεκριμένο δόντι ήθελε απονεύρωση και δεν το πρόλαβα, οπότε το άφησα για την επόμενη κάθοδο. Πριν από δύο εβδομάδες έφυγε το προσωρινό σφράγισμα (ε, καιρός ήτανε) και αντί ο έξυπνος να πάω κατευθείαν για ρεκτιφιέ, το άφησα...το άφησα....ώσπου μια μέρα πού'βρεχε, πού'βρεχε μονότονα, δηλαδή πριν τρεις μέρες, ξύπνησα με ένα μπαλάκι του πινγκ-πονγκ στο αριστερό μάγουλο...

today's episode:
Οπότε σήμερα που αποφάσισα ότι δεν αντέχω άλλο τον πόνο, πήγα να με δει ο πολωνός υδραυλικός...συγνώμη οδοντίατρος. Περίμενα κανένα μισάωρο βλέποντας video για cosmetic surgury, πολύ χρήσιμο θα έλεγα, γιατί έμαθα και ορολογία στα αγγλικά που με απασχολούσε, γιατί πώς θα συνεννοούμουν με τον Πολωνό;

Με το που άνοιξα το στόμα και έγειρε ο Πολωνός μπροστά του, βγάζει ένα επιφώνημα του τύπου, "την έβαψες μεγάλε" και λέει "hmmm...ok, ok...well not ok at all" και μου χαζογελάει...Κάνουμε και αστειάκια; σκέφτηκα αλλά δεν του είπα τίποτα γιατί βασικά δεν μπορούσα, αφού είχε χώσει κάτι βαμβάκια μεταξύ γλώσσας και ούλων, κόντεψε να με πνίξει...Μου έβγαλε x-ray, μου χτύπησε και δύο βαρβάτες ενέσεις και με έστειλε ξανά στην αίθουσα αναμονής, όπου το video έπαιζε 'the smile channel' (σοβαρά!) και έδειχνε κάτι άλλα χρήσιμα περί crown ή case (δηλαδή θήκη) και bridges (δηλαδή γέφυρες)...

Ξαπλώνω ξανά και μου λέει (σε ελεύθερη μετάφραση): "Φιλαράκο, η κατάσταση είναι σοβαρή. Σου δίνω 50-50 πιθανότητες να γλυτώσουμε το δόντι. Θα του χώσουμε μερικά αντιβιοτικά από πάνω, μετά θα το κλείσουμε αεροστεγώς προσωρινά, θα πάρεις και κάτι άλλα αντιβιοτικά χάπια και αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι, μπορεί και να γίνεις καλά...". Βασικά, καθώς το δόντι είχε γίνει cabriole, έμπαινε στο σώμα μου μέσω της τρύπας του δοντιού ό,τι βακτήρια κυκλοφορούσαν αδέσποτα με αποτέλεσμα να μου κάνουν το οστό του δοντιού καλοκαιρινό. Μου το ξέσκισαν τελείως τα άτιμα κωλο-βακτήρια, δεν άφησαν τίποτα όρθιο, μιλάμε για άλωση της Πόλης και βάλε...

Οπότε τώρα, θα πέσουν καταπάνω τους τα αντιβιοτικά και σε 3 εβδομάδες θα ξαναπάω να βγάλουμε άλλο x-ray να δούμε το αποτέλεσμα της γενοκτονίας: ή θα τα έχουμε φάει λάχανο και θα γλυτώσουμε και το δόντι, οπότε μετά θα μου το σφραγίσει με χρυσή ταφόπλακα, ή θα τα φάμε μεν, αλλά θα έχουμε collateral damage το οστούν του δοντιού, που σημαίνει ότι θα μου το βγάλει τελείως το δοντάκι μου και θα μείνω φαφούτης στην κάτω αριστερή γνάθο για όλη μου τη ζωή και μετά δεν θα με θέλει καμιά να με παντρευτεί...

Άσχετο: έπαιζε μήπως η Πολωνία σήμερα στο world cup? Γιατί καθώς δούλευε τον τροχό ο Πολωνός, όλο και σήκωνε το κεφάλι και καρφωνόταν αλλού...να δεις που είχε τηλεόραση ανοιχτή και έβλεπε ποδόσφαιρο στο mute.

***

Φτου...ακόμα μια παρά τρία η ώρα...Αν δεν καταλάβατε προσπαθώ να μείνω ξύπνιος για να πάρω τα χάπια μου στις δύο και είκοσι έξι το πρωί...κάθε 8 ώρες.

Αυτά τα ibuprofen είναι τελείως άχρηστα. Είτε τα παίρνω, είτε όχι, το ίδιο και το αυτό, πόνος με κέντρο το δόντι, διάμετρο από λαιμό, μέχρι αυτί και εφαπτόμενη ακτίνα στα μηνίγγια...πού είναι το χασαπομάχαιρο...

3 Comments:

At Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006 1:49:00 μ.μ., Blogger NinaC said...

Τι τραβάτε κι εσείς οι μετανάστες...

:pppppppp

 
At Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006 2:03:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Angelina των blogs, το φταίξιμο είναι δικό μου, νόμιζα ότι θα γιάνει μόνο του χωρίς extra υδραυλικά...

Έχετε ωραία παρέα στο shine-on-you-crazy-diamond. Άμα ξεντραπώ λίγο, να περάσω να πω καμιά καλησπέρα; Δεν θα με αποπάρετε ε;

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 14, 2006 1:35:00 π.μ., Blogger NinaC said...

Ελάτε να σας συστήσουμε, μουσειολόγε μας. Τον καλύτερο κόσμο θα σας γνωρίσουμε.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home