museologist: Η πόζα του Ποσειδώνα

Δευτέρα, Ιουνίου 12, 2006

Η πόζα του Ποσειδώνα



Πριν λίγα χρόνια επισκέφτηκα με φίλους το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών. Αφού μας έφαγε το περπάτημα, μπουχτίσαμε στο λευκό, νοσοκομειακό περιβάλλον και δεν καταλάβαμε λέξη από τις προπολεμικές πινακιδούλες που συνόδευαν τα, κατά τα άλλα, καταπληκτικά εκθέματα, φτάσαμε και στην αίθουσα με τον εικονιζόμενο Ποσειδώνα/Δία (η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά για την ακριβή ταυτότητα. Αναζητείται απόγονος των θεών για εξέταση με DNA).

Είπαμε, τέλεια, ευκαιρία για φωτογραφία! Αφού βγάλαμε μια ομαδική (φυσικά χωρίς flash, γιατί ως γνωστόν όταν πέσει flash στον μπρούντζο αρχίζει και λιώνει), σκέφτηκα να βγάλω και μια μόνος μου δίπλα στο Θεό, να έχω και και εγώ μια φωτογραφία με έναν celebrity, που δεν έχω καμιά...Οπότε στήθηκα καμαρωτός, καμαρωτός και πήρα και πόζα, παρόμοια του θεού, σαν να ετοιμάζομαι να ρίξω την τρίαινα στον απέναντι τοίχο...Τι το'θελα!!! Πριν προλάβω καν να πάρω την ακριβή στάση, να τη η φύλακας, μια νεαρή κοπέλα.

- "Απαγορεύεται να ποζάρετε", μου λέει.
- "Συγνώμη;" απαντώ. "Απαγορεύεται η φωτογράφηση;" ρωτάω, γιατί δεν πολυκατάλαβα τι άκουσα
- "Όχι, η φωτογράφηση επιτρέπεται χωρίς flash, αλλά απαγορεύεται να ποζάρετε"

Καλά είχα ακούσει!!! Τι κεραμίδα ήτανε τούτη Θεέ μου Ποσειδώνα ή Δία, και σεις δώδεκα θεοί του Ολύμπου! Προσπαθώντας να κρατήσω τα γέλια μου που θέλανε δαιμονισμένα να βγούνε από το στόμα μου, ρωτάω ξανά:

- "Και γιατί απαγορεύεται να ποζάρω;"
- "Είναι ασέβεια και απαγορεύεται", μου λέει και φεύγει, αφήνοντάς με το στόμα ανοιχτό μέχρι το πάτωμα, τα μάτια γουρλωμένα και τα γέλια να έχουν τόσο σοκαριστεί από αυτό που άκουσαν που να έχουν μουλαρώσει και να μην θέλουν πλέον να βγούνε.

Νομίζω ότι δεν έχω νιώσει περισσότερη έκπληξη ούτε και όταν πήραμε το τιμημένο στο Euro. Ήτανε, λέει, ασέβεια να πάρω τη στάση του θεού και να βγω φωτογραφία έτσι. ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΩΩΩΩΩΩΣΣΣΣΣΣΣ;;;;;;;;;;;;;;;; Κάτι τέτοια ακούω και είμαι μονίμως μέσα στα νεύρα!!! Είναι δυνατόν να έρχεται η φύλακας και να πετάει τέτοιον κεραυνό/τρίαινα; Καλά, εγώ πήρα την πόζα, αλλά εκείνη πέταξε την κοτρώνα.

Και φυσικά για να το είπε σε μένα, σημαίνει ότι το αφεντικό της της είπε να το λέει, που σημαίνει ότι αυτή είναι η γραμμή του μουσείου: "οι επισκέπτες απαγορεύεται να παίρνουν την πόζα των αγαλμάτων, γιατί μιαίνεται ο χώρος και είναι ασέβεια προς τα Θεία..." Ε, όταν ασχολούμαστε με τέτοιες μαλ*κίες, πού να βρούμε χρόνο και μυαλό να ασχοληθούμε και με τα σοβαρά των μουσείων; Ε, ρε κεραυνούς, αστραπές και τρίαινες που χρειαζόμαστε για να ξυπνήσουμε από το βαθύ ύπνο που κοιμόμαστε...

Άσχετο: βρε, μπας και έχουμε δωδεκάθεο και δεν το έχω πάρει χαμπάρι τόσο καιρό;

2 Comments:

At Κυριακή, Ιουνίου 18, 2006 11:22:00 π.μ., Blogger Somebody961 said...

Να προτείνω κάτι?
Βγες με την πόζα του Ποσειδώνα όπου αλλού θέλεις, με προτίμηση στον ίδιο χώρο για να μη σε παιδέψει με τους φωτισμούς αργότερα, και εάν γνωρίζεις το photoshop μπαίνεις δίπλα του, πάνω του, όπου και όπως θέλεις.
Μετά, βγάλε πολλά αντίτυπα και μοίραζε τα στους επισκέπτες!
Πως μου αρέσουν οι νόμοι όταν οδηγούν σε κέρδος! :)

 
At Κυριακή, Ιουνίου 18, 2006 1:12:00 μ.μ., Blogger museologist said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα, δεν το σκέφτηκα, φοβερή ιδέα!!! Μου έρχονται κάτι στάσεις φοβερές τώρα...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home