museologist: Το hummer, το δάχτυλο και η μούντζα

Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007

Το hummer, το δάχτυλο και η μούντζα



Κάνω ένα διάλειμμα από τα ποστς τυριού και αχλαδιού για να τεντώσω και εγώ το δικό μου μεσαίο στο τέρας των δρόμων. Δείτε εδώ σε τι αναφέρομαι...

Το πετύχαμε καθώς κατεβαίναμε από Περτούλι/Ελάτη τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων. Όποιος έχει πάει στην περιοχή ξέρει πόσο στενός είναι ο δρόμος που ανεβαίνει σ'αυτά τα χωριά. Ιδίως σε μερικά σημεία δεν χωρά παρά μόνο ένα αυτοκίνητο, ιδίως όταν παρκάρουν δεξιά και αριστερά του δρόμου.

Τι δουλειά έχει αυτή η πολεμοχαρής λαμαρίνα στα λιβάδια των Σαρακατσαναίων, όπου βαριεστημένες αγελάδες και μαραμένα άλογα βόσκουν χορταράκι του Θεού; Μ'αρέσει που είναι και πράσινο, κάνει παραλλαγή με τα έλατα και ελάτια. Με το που τόδα, σκοτώθηκα να ανοίξω την κάμερα του κινητού και να τη στήσω απέναντι από τον προτεταμένο μου αριστερό μεσαίο δάκτυλο με φόντο το τέρας...να προλάβω να κάνω και εγώ το καθήκον μου...

Ξέρω, δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία, αλλά ο οδηγός του άσπρου αυτοκινήτου πίσω μας το είδε μια χαρά...και σαν να μου φάνηκε να το ανταπέδωσε με δεξιά μούντζα ολκής...

Ε, να, τέτοιες παρεξηγήσεις συμβαίνουν όταν υπάρχει τεχνολογική και ιντερνετική άγνοια...

1 Comments:

At Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007 11:46:00 μ.μ., Blogger antikeimena said...

Εύγε museologist! Ενώνω τη φωνή μου (για να μην πω και το δάχτυλό μου) στην κοινωνική κατακραυγή απέναντι σ' αυτό το πολυσύνθετο φαινόμενο τρομολαγνείας, κοινωνικής προ- και επι-βολής, αμετροέπειας και κακογουστιάς! Για να μην αναφερθώ στις φροϋδικές προεκτάσεις (ανάλογες του... δακτύλου).

Δεν θα μακρυγορήσω, αφού σκοπεύω να αναπτύξω το θέμα με ένα post, σε συνέχεια του "πάμε Βαγδάτη;"

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home