museologist: Γκολ!

Πέμπτη, Μαρτίου 01, 2007

Γκολ!

Σήμερα ήταν (ήταν; ακόμα είναι...) μια βαρετή μέρα στη δουλειά...Δύο πράγματα είχα να κάνω και ακόμα να τα κάνω...Όταν δεν έχω 134 πράγματα να κάνω ταυτόχρονα αποδιοργανώνομαι...

Διαπιστώνω ότι τα κείμενά μου στο blog είναι βαρετά. Διαβάζω μερικά από τα πρώτα και τα χαίρομαι. Τι στέγνωμα είναι αυτό...

Τώρα που είπα στέγνωμα, γαμ* την Αγγλία μου μέσα που τα ρούχα για να στεγνώσουν κάνουν μια βδομάδα. Έχω στεγνωτήριο, αλλά δεν το χρησιμοποιώ. Μου θυμίζει φούρνο μικροκυμάτων για ρούχα, άσε που δεν τα στεγνώνει και καλά.

Πήγα για καφέ με μια Ελληνίδα συνάδελφο και κουτσομπολέψαμε. Το κουτσομπολιό είναι τελικά αγχολυτικό.

Η καλή μου λείπει σήμερα. Home alone. Πάλι με γιαούρτι θα τη βγάλω...Μην βιάζεστε να κρίνετε! Μαγειρεύω και μάλιστα καλά. Έκανα τις προάλλες μια πάστα, να γλύφετε και τους δαχτύλους των ποδιών σας. Η σπεσιαλιτέ μου είναι η αλμυρή κολοκυθόπιτα και τα κεφτεδάκια. Και τα γεμιστά τα πετυχαίνω, αν είμαι στα επάνω μου...

Βαριέμαι τα μουσεία. Σκυλοβαρεμάρα του θανατά όμως. Τότε θα μου πείτε...πώς και...; Ε, έχω αυτό το μικρόβιο, να κυνηγώ ό,τι δεν έχω και να βουτώ όπου δεν πατώ (ψέμματα, τη θάλασσα τη φοβάμαι, δεν πάω στα βαθιά).

Βγήκαν 5 τα παραπάνω; 5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα :-) ...ύστερα από πρόσκληση του Αερικού, του antikeimena, της Κατερίνας και της Νεράιδας.

Πρέπει να ήμουν ο τελευταίος blogger που είχε μείνει να παίξει σ'αυτό το παιχνίδι, γιατί βλέπω ότι όλοι όσους ξέρω έχουν ήδη συμμετάσχει ή τους έχουν ήδη καλέσει, οπότε δεν έχω πού να δώσω πάσα...Μήπως να βάλω γκολ τότε;!

6 Comments:

At Πέμπτη, Μαρτίου 01, 2007 9:46:00 μ.μ., Blogger αερικο said...

museologist
οταν εγω εχω να κανω 10 πραγματα ταυτοχονα με πιανει πανικος! :-))

 
At Παρασκευή, Μαρτίου 02, 2007 4:47:00 μ.μ., Blogger antikeimena said...

Επιτέλους!!! Κι έχουμε στηθεί στην κερκίδα εδώ και μέρες περιμένοντας...

Άκρως εξομολογητική διάθεση. Αυτό για τα μουσεία βέβαια αδυνατώ να το πιστέψω (εκτός αν αποτελεί υπαινιγμό για το πως θα έπρεπε να είναι ώστε να τα απεχθανόμαστε όλοι μας λιγότερο).

Για τις δύσκολες μέρες, προτείνω να στραφείς στη συγγραφή ποστ με μαγειρικές συνταγές (σου έχω δεσμεύσει το www.kolokythopita.blogspot.com)

 
At Παρασκευή, Μαρτίου 02, 2007 4:48:00 μ.μ., Blogger antikeimena said...

γκολάρα πάντως!

 
At Σάββατο, Μαρτίου 03, 2007 10:10:00 π.μ., Blogger almaro said...

Οι καλύτερες παρέες δεν είναι οι μεγαλύτερες. Επίσης το να βρίσκω εγώ κάποιους άλλους για να περάσω το μήνυμα μου θυμίζει εκείνα τα μυστηριώδη powerpoints που πρέπει να στείλεις σε άλλους 15 γιατί αν δεν το κάνεις, θανατικό θα πέσει και πανούκλα σε οικογένεια και φίλους σου!
Πάντως, όσον αφορά τις εξομολογήσεις σου και τον πλούσιο εσωτερικό σου κόσμο, ..εγώ θα σταθώ στην κολοκυθόπιτα. Επικροτώ κι επαυξάνω σε ό,τι είπε ο αγαπητός Antikeimena.
Aα, έγραψα κι εγώ 5 στοιχεία Almaro. Προβληματικό layout, αλλά κείμενο πιστό στο προφίλ μου.

 
At Σάββατο, Μαρτίου 03, 2007 12:17:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Αερικό, και μένα με πιάνει, αλλά μόνο έτσι I get things done...

Antikeimena, τις δύσκολες μέρες μαγειρεύω ακατάπαυστα. Μαγειρεύω ό,τι έχω και δεν έχω στο ψυγείο, στην κατάψυξη και στα ντουλάπία...και μετά είμαι τόσο κουρασμένος που δεν τρώω τίποτα...Το kolokythopita.blogspot.com ακούγεται καλύτερα ως ομαδική προσπάθεια...;

Κεφαλιά ψαράκι... :-)

Almaro, βλέπω η κολοκυθόπιτα έχει πέραση...δηλαδή πού να βάλω και τη συνταγή! :-) Ώστε εσύ είσα που σπας την αλυσίδα των e-mails!

 
At Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2007 2:51:00 π.μ., Blogger Neraida said...

Χο-χο! Μέσα και η Νεράιδα στα μαγειρέματα! Τα φαγητά μου είναι νεραϊδένια! χι-χι! Απολογούμαι για την αλλαγή ονόματος και την προσωρινή σίγηση του blog, αλλά έχει να κάνει με ανθρώπους που θέλησαν να κάνουν πολλά και όχι καλά. Αλλά δεν θα τους περάσει! Έχω ραβδάκι εγώ και θα επανέλθω δριμύτερη! Μου άρεσαν τα όσα έγραψες!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home