museologist: Απέχθεια και Απογοήτευση

Σάββατο, Ιουλίου 19, 2008

Απέχθεια και Απογοήτευση

Προσπάθησα να γράψω ένα ποστ για να εκφράσω την απέχθειά μου προς το στυλ και την απουσία πολιτικής που αναδύεται από ομιλίες τύπου 19ου (και πίσω) αιώνα σαν και μια που αναφέρεται στο in.gr σήμερα, στα νέα του 'Πολιτισμού'. Αλλά δεν μπόρεσα.

Υποσχέσεις, μη υποσχέσεις, δεσμεύσεις, ανακοινώσεις, ρητορικές ερωτήσεις, δικαιολογίες, μετατόπιση ευθυνών, συγκαταβατικά πατ πατ στην πλάτη, δασκαλίστικες διαπιστώσεις, "εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους" παραστάσεις, το σύνδρομο του Robin Hood (εγώ τα βρίσκω τα λεφτά), ο Σωτήρας που θα φέρει τη λύτρωση, ο ενικός ("εγώ") σαν να είναι one man show κ.ο.κ.

Απέχθεια και απογοήτευση.

4 Comments:

At Σάββατο, Ιουλίου 19, 2008 7:29:00 μ.μ., Blogger in antis said...

Ξέρεις, παλιά θύμωνα, φώναζα...πλέον μόνο θλίψη νιώθω όταν ακούω ή διαβάζω λόγια και πράξεις τους.
Πώς μας έκαναν έτσι;...

 
At Σάββατο, Ιουλίου 19, 2008 8:22:00 μ.μ., Blogger Anti Museum said...

Δε νομίζω ότι πρόκειται για απουσία πολιτικής, αλλά αντίθετα για ένα πολύ συγκεκριμένο είδος πολιτικής... Παρωχημένο ή μη, συνεχίζει να δημιουργεί ήρωες, ή μάλλον, τρυφερούς πατερούληδες, οι οποίοι φέρνουν το φαγητό στο σπίτι, αγκαλιάζουν όλα τους τα παιδιά, αλλά θα αγοράσουν παπούτσια μόνο σε αυτό που πραγματικά τα χρειάζεται. Η επιτομή του ανδρισμού!

Και με ένα τόσο σεξιστικό στερεότυπο όπως αυτό, βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ακόμη σημείο της καθημερινής μας ζωής όπου ο φεμινισμός πέρασε και δεν ακούμπησε...

Τι σχέση έχουν αυτά με τον πολιτισμό, θα μου πείτε. Δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι συνδέονται. Αυτή ήταν η άποψή μου. Σεμνά και ταπεινά... θέλω να ελπίζω!

 
At Σάββατο, Ιουλίου 19, 2008 9:06:00 μ.μ., Blogger museologist said...

in antis, εγώ την πετάω τη μούντζα του Μαυρογιαλούρου που και που, συνοδευόμενη και με τους κατάλληλους επιθετικούς προσδιορισμούς, είναι καλή εκτόνωση.

antimuseum, παρωχημένη πολιτική, παρωχημένοι πολιτικοί, παρωχημένοι πολίτες. Η χώρα-πρωταγωνιστής σε κακό ριμέϊκ της Neverland κερδίζει επάξια το χρυσό βατόμουρο της πολιτικής.

 
At Κυριακή, Ιουλίου 20, 2008 9:33:00 μ.μ., Blogger Anti Museum said...

Και του πολιτισμού, if I may say so...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home