museologist: Η απόλαυση σε πέντε πράξεις

Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007

Η απόλαυση σε πέντε πράξεις


Πράξη Πρώτη: κατάκοποι από τη δουλειά, καθόμαστε αναπαυτικά στον καναπέ, ανοίγουμε την τηλεόραση στις ειδήσεις των 7 του Channel 4 και χουφτώνουμε το αντικείμενο της απόλαυσης.



Πράξη Δεύτερη: αφαιρούμε το εξώρουχο με περιστρεφόμενες κινήσεις και προχωρούμε στο εσώρουχο, το οποίο θα σκίσουμε με τα νύχια μας.



Πράξη Τρίτη: μπροστά στην απόλυτη γυμνή ομορφιά στέκουμε λίγες στιγμές με θαυμασμό και δέος. Πρώτα χορταίνει το μάτι.



Πράξη Τέταρτη: Με αργές, αλλά σταθερές και αποφασιστικές κινήσεις εισάγουμε το εργαλείο μας στο σκεύος και αφηνόμαστε στην απόλαυση.



Πράξη Πέμπτη: Επαναλαμβάνουμε την τέταρτη πράξη μέχρι να κορεστεί η επιθυμία μας ή να μας πονέσει το στομάχι, ό,τι έρθει πρώτο.

Ελπίζω να έχετε Nutella.

8 Comments:

At Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007 12:34:00 μ.μ., Blogger Neraida said...

Χα-χα! Μου θύμισες τον κολλητό μου που είναι εθισμένος! Κάθε μέρα την κουβέντα της έχουμε! ;)

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007 1:04:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Νεράιδα, είναι εξάρτηση η άτιμη. Καλημέρα.

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007 9:58:00 μ.μ., Blogger antikeimena said...

Μαζί σου museologist!!!

Γιατί η Nutella, μόνο με το κουτάλι τρώγεται...

Tώρα για να πω την αμαρτία μου, η Μερέντα πάντα μου άρεσε περισσότερο. Ιδίως στην παλιά της συσκευασία - με το καφέ αδιαφανές πλαστικό και το λευκό καπάκι. Πριν δηλαδή οι "πανέξυπνοι" ιθύνοντες σκεφτούν να αντιγράψουν τη συσκευασία της Nutella σε ένα προϊόν το ίδιο παλιό και πρωτίστως κλασικό. Με άλλα λόγια, αν οι ίδια η εταιρία δεν σέβεται την ιστορία του προϊόντος της, ποιός να τη σεβαστεί; (πάλι πήρα φόρα)

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007 10:21:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Funny that you say that (όπως λένε και εδώ), γιατί την τελευταία φορά που πήγα Ελλάδα, βρήκα στο σπίτι που έμενα ένα κουτάκι Μερέντα και θυμήθηκα και εγώ τα παιδικά μου χρόνια. Είχα να φάω 10-12 χρόνια, ίσως και παραπάνω. Συγκινήθηκα όπως καταλαβαίνεις. Οπότε πήρα κουταλάκι και άρχισα την ανασκαφή...Αλλά ξέρεις τι έγινε; Δεν ενθουσιάστηκα, δεν μου άρεσε, τουλάχιστον όχι με θυμόμουν να μου αρέσει ως παιδί. Το ίδιο έγινε και όταν δοκίμασα για πρώτη φορά Nutella (ων προηγουμένως Μερεντομάνιακ). Τώρα πλέον μόνο Nutella! Και ναι, η Nutella μόνο με κουτάλι τρώγεται, αυτό είναι νόμος!!!

 
At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 8:17:00 μ.μ., Blogger gerasimos said...

Ώστε βλέπουμε και Channel Four(-nication συμπλήρωναν οι κακές γλώσσσες). Πάντως από τα χρόνια που έζησα στην Αγγλία θυμάμαι κάτι ωραία προφιτερολάκια στα Tesco περιχυμένα με σοκολάτα και ζάχαρη άχνη από πάνω. Πάντα τα λιγουρευόμουν αλλά δεν τ'αγόραζα γιατί έκανα οικονομίες. :-)

 
At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 8:33:00 μ.μ., Blogger museologist said...

Γεράσιμε, δεν έχω πάρει ποτέ προφιτερόλ από το Tesco. Αλλά τώρα που το ανέφερες, θα παραγγείλω κανά δυο την επόμενη φορά που θα κάνω τα ψώνια μου. Τα Channel 4 news είναι φετίχ!

 
At Κυριακή, Ιουλίου 01, 2007 8:20:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα! Αυτή η νουτέλα έχει σώσει ζωές όταν εξέλειπαν όλα τα υπόλοιπα γλυκά. Και παλαιότερα η Μερέντα ήταν το αγαπημένο και δη και από την οικογένεια νομημοποιημένο έδεσμα. Παιδικές μνήμες...

 
At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 10:15:00 μ.μ., Blogger Η πόλη αλλιώς said...

ΑΑΑχ nutella..the one and only...μιλάμε για τρελλό κόλλημα παιδιά!μπορώ να γράψω κοτζαμάν ωδή για πάρτη της. Παρεμπιπτόντως παίζουν στην Ιταλία κάτι πολύ ςραία βιβλιαράκια με αστείες ιστορίες και συνταγές με nutella. Από τις καλύτερες δικές μου αυτοσχέδιες:Πασχαλινό Τσουρέκι με nutella Η ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home